maanantai 22. helmikuuta 2016

Vastauksna reklamatio
18.02.2016




Maija Melkäläine
Maitokatu 2
14500 Ittala
Puh. 0400 123 321


Terve, kunnioitettu Maija.

 Kiitos yhteydenotosta. Joukkue pahoillaan sinulle. Alkaen kirjeen, olemme oppineet, että valitettavasti sait pilaantunut leipää. Se on varmasti meidän virhe. Jaamme surua ja suuttumusta. Kuitenkin haluaisimme tietää, että yritys on ennennäkemätön tilanne. 

Ymmärrän, ja joilla estetään vastaavien vaaratilanteiden. 

Tilanteen korjaamiseksi olemme valmiita seuraavan kerran antaa sinulle alennukse 40% seuraava ostos.

Toivottavasti säilyy edellen asiakkaalemme.



Ystävällisin terveisin
johtaja

Pekka Happanen

Liikenneasema X
Torikatu 10
13100 Hämeenlinna
Puh. 0920908822


1 kommentti:

  1. Hyvää työtä. Korjaa vielä kieltä vähän. Tarjoa asiakkaalle lahjakorttia jonka saa noutaa kassalta, jotta hän palaa takaisin. Lisäksi kerro miten varmistat ettei samaa virhettä tapahdu enää, miksi niin tapahtui ja kenelle voi soittaa jos haluaa lisää tietoa. Korjaa vielä vähän.

    VastaaPoista